Centrala KOWR - Świadczenie serwisu pogwarancyjnego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego, na zasadach określonych przez producenta Sprzętu dla wsparcia typu Cisco SmartNET 8x5xNBD i związanego z nim oprogramowania (w tym firmware i sterowników) oraz w zakresie wynikającym z Umowy, w celu zapewnienia poprawnego i nieprzerwanego (stabilnego) działania Sprzętu i oprogramowania. - BIP Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa

Biuletyn Informacji Publicznej
Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa

Centrala KOWR - Świadczenie serwisu pogwarancyjnego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego, na zasadach określonych przez producenta Sprzętu dla wsparcia typu Cisco SmartNET 8x5xNBD i związanego z nim oprogramowania (w tym firmware i sterowników) oraz w zakresie wynikającym z Umowy, w celu zapewnienia poprawnego i nieprzerwanego (stabilnego) działania Sprzętu i oprogramowania.

Zapytanie ofertowe

 

Zapytanie ofertowe - opublikowano 13.12.2017 r. (.pdf)

ZAŁĄCZNIK NR 1 - ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY - opublikowano 13.12.2017 r. (.pdf)

ZAŁĄCZNIK NR 2 - FORMULARZ OFERTOWY - opublikowano 13.11.2017 r. (.docx)

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - opublikowano 19.12.2017 r.

 

 


Podmiot udostępniający informację:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Odpowiedzialny za treść:
Przemysław Cieszkowski
Autor ostatniej zmiany:
Konrad Binkiewicz
Data wprowadzenia infromacji:
2017-12-13
Data i godzina ostatniej zmiany:
2018-03-20 12:27:43
Data i godzina publikacji:
2017-12-13 14:55:46